Dag 22 Atlanta-Amsterdam

10 juni 2023 - Atlanta International Airport (hartsfield Jackson), Georgia, Verenigde Staten

Na een ontbijt bij het Waffle House zijn we naar het centennial Olympic park gelopen, dit maal was het wel open voor publiek. Dit park draait helemaal om de Olympische spelen die in 1996 in Atlanta georganiseerd zijn. In de stenen zijn alle namen van de deelnemers verwerkt en op verschillende zuilen staan alle medaille winnaars, ook Nederlanders zoals Anky van Grunsven. Er is een fontein met Olympische ringen waar de kinderen lekker kunnen spelen.

IMG_2857IMG_2856

IMG_2855
via het Olympic park zijn we naar het Georgia aquarium gelopen, echt een attractie op zich! In verschillende thema ruimtes loop je langs meters hoge en brede ramen met allerlei soorten vissen. Echt heel gaaf gedaan. Naast vissen zijn er ook krokodillen, beluga’s, zeeleeuwen en dolfijnen.

IMG_2853IMG_2800IMG_2852IMG_2854IMG_2851IMG_2850IMG_2849IMG_2846IMG_2845IMG_2844IMG_2842IMG_2841IMG_2840IMG_2839IMG_2838

IMG_2821
Aan het einde van de middag hebben we de metro gepakt naar het vliegveld, waar we ingecheckt hebben voor onze vlucht. Het boarden duurde echt uren we gingen uiteindelijk om 20:50 de lucht in, met een kleine vertraging van 25 min zijn we geland op Schiphol. Bij het opstijgen zagen we behoorlijk wat smog door de bosbranden in Cananda, gelukkig hebben we er hier op de grond geen last van gehad.

IMG_2869IMG_2879IMG_2888

Wij willen iedereen bedanken voor het lezen van onze verhalen en de leuke reacties! Tot snel!

1. Sandra:
    10 juni 2023
    Wat een mooie reis hebben jullie gemaakt! Leuk om wat mee te kunnen kijken ;) tot ziens weer @ ede
  2. Benny en Tineke:
    10 juni 2023
    Tot snel! Tineke heeft twee nachten in ZGV gelegen. Darmontsteking. Nu naar huis. We bedanken jullie voor alles. Goede reis … en tot in Amerongen ! 💖
  3. Marijke:
    Jullie reis zit erop.
    Dank voor het delen van jullie ervaringen.
    Nu bijkomen van alle indrukken, foto's ordenen.
    En waarschijnlijk een super gaaf fotoboek maken? !
  4. Richard:
    Goede reis
  5. Henna:
    10 juni 2023
    Welkom thuis en bedankt voor alle mooie verhalen en foto's. En tot snel
  6. Eloise:
    10 juni 2023
    Welkom thuis en bedankt voor jullie mooie verhalen 😉
  7. Linda Beets:
    10 juni 2023
    Dank je wel dat ik digitaal mee mocht met jullie reis .ik heb er van genoten.kijk uit naar jullie volgende reis.
  8. Yvonne:
    10 juni 2023
    Genoten van jullie reis, zo leuk om te lezen! Fijn dat jullie nu weer veilig thuis zijn 😊
  9. Hans Gaarenstroom:
    10 juni 2023
    Welkom thuis na jullie fantastische reis en dank voor jullie verhalen
  10. Elly:
    10 juni 2023
    Wat hebben we weer veel mogen mee beleven van jullie prachtige reis. Super!!!!
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn en….nu nagenieten en een mooi boek maken Patries 👍😉📒