En weer thuis

25 mei 2013 - Ede, Nederland

Nu echt het laatste verslagje.

PH-BFB "Bangkok city"Afgelopen zaterdag zijn we met een uur vertaging De binnenkant van de PH-BFB "Bangkok city"vertrokken richting Amsterdam, gelukkig hebben we de schade onderweg weer ingehaald en waren we zo'n 9,5 uur later op schiphol, 10min later dan gepland. We hebben een rustige vlucht gehad.

PH-BFB "Bangkok city"PH-BFB "Bangkok city"

WelkomstcommitéOp schiphol stond het welkoms comite al klaar, Henna,Verassing Jos, Ferry en Jane! gelukkig ging het allemaal erg vlot op schiphol en stonden we 10 min. na het uitstappen al met onze koffer in de hand in de aankomsthal, na een gezamelijk kopje koffie zijn we richting Ede vertrokken.

Inmiddels is de meeste was weggewerkt en zijn de kleine 3000 foto's uitgezocht, het fotoboek is in de maak alleen de film moet nog gemonteerd worden. En ondertussen proberen we over onze jetlag heen te komen......

Wij willen jullie allemaal hartelijk bedanken voor het lezen van onze weblog, wij hebben met veel plezier onze verhalen geschreven en we hopen dat jullie ervan hebben genoten.

En zoals beloofd nog wat foto's uit Sea world!

Dolphin encounter, Sea world Dolphin encounter, Sea worldDolphin encounter, Sea world Dolphin encounter, Sea world

Heel veel groetjes en bedankt voor alle leuke reacties

Glenn en Patries

1. Herma Hammingh:
    28 mei 2013
    he dat is ook weer fijn! Veilig thuis!
    Groetjes,
    Herma
  2. Carina:
    28 mei 2013
    Was erg leuk om jullie verhalen te lezen!

Welkom terug in nederland

Dikke knuffel
  3. Jeanet:
    Welkom terug!!
    Jammer dat er nu niet elke dag meer een verhaal op staat, het was drie weken lang een erg leuk begin van de dag :)
    Veel liefs, Peter en Jeanet
  4. Henna:
    29 mei 2013
    Wat een mooie afsluiting en inderdaad het was elke dag een feest lm het te lezen. En ik wacht met spanning op de rest van de foto's