Glenn en Patries

1427
Video’s:

Over ons

Eigenlijk vanaf het begin dat we elkaar hebben leren kennen waren er al plannen om een rondreis te maken door de USA, alleen wisten we nog niet waar heen.

We hebben eerst, om eens "polshoogte" te nemen een 8 daagse reis geboekt naar New York, wat ons erg beviel. Waarna wij in 2013 onze eerste grote trip naar de westkust hebben gemaakt. Inmiddels zijn wij alweer een aantal keren de grote plas over gevlogen naar voor ons een van de mooiste landen op de wereld, ook van onze laatste trip(s) kunnen jullie inmiddels het verslag lezen op onze blog.

Wij zouden zeggen, ben je nog niet aan gemeld voor onze mail-lijst, meld je dan aan via de op de website getoonde manier, zo word je weer op de hoogte gebracht als er een nieuw verslagje online staat.

Veel lees plezier.

Glenn & Patries

Bezochte landen

Wij hebben 20 landen (8%) bezocht:

Bahama's, België, Canada, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Liechtenstein, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zweden, Zwitserland.