Dag 5 Dagje op Zee

4 oktober 2018 - Miami, Florida, Verenigde Staten

Vandaag een rustig dagje, een dagje op zee.

D5EC01EC-BED3-4308-B491-6BD7FA42EA8FVandaag hebben wij eigenlijk weinig ondernomen. Wij hebben eenLive locatie rondje gemaakt op het schip om wat beeldmateriaal te maken, hier en daar wat gegeten, bij het zwembad gehangen en hebben gezwommen in “some liquid sun” volgens de Cruise Director Hugo.

CasinoFlowriderPool deckdag op zeeToetjes715F61D3-1ED3-44E2-9904-6A06FFC03007

‘S avonds hebben wij weer de laatste show bijgewoond in het theater en zijn wij naar een 80’s party geweest het laatste van onze cruise want morgen zit het er helaas weer op.

Laatste show

Morgen moeten wij weer vroeg uit de veren om van boord te gaan en bij het autoverhuurbedrijf onze auto voor de komende dagen op te halen.

Wat wij de rest van de dag gaan doen morgen weten wij nog niet, ik denk gewoon een stukje cruzen door Miami en Miami Beach.

Wat wij morgen gaan doen, lezen jullie in het verslag van morgen.

Voor de leuk heb ik wel alvast wat fototjes toegevoegd van vandaag, gewoon omdat wij weten dat jullie dat leuk vinden.

Tot morgen.

(Glenn)

1. Bianca:
    5 oktober 2018
    Gezellig hier 's avonds jullie verhaal weer lezen.
    Wat een groot schip zeg, en alles wat er aan boord is. Dagje relaxen is ook heerlijk toch, komende dagen veel plezier weer op het vaste land. Wij zijn vandaag naar Lake Arrowhead geweest, mooie tocht door de bergen.
    Groetjes van Bianca.
  2. Jeanet:
    5 oktober 2018
    Nou en of wij dat leuk vinden! Elke ochtend jullie verhaal lezen en de prachtige foto's bekijken is altijd een heel goed begin van de (werk)dag 😊 de kinderen hier zijn alweer jaloers op de glijbanen daar 😂
    Heel veel plezier!
  3. Henna:
    5 oktober 2018
    Natuurlijk kijk ik elke dag uit naar het verslag en de foto's. Heerlijk met een bakkie koffie erbij.
    En wat fijn dat jullie genieten op de boot.
    En een dagje niks moeten is ook erg lekker.
    Veel plezier
  4. Susanne:
    5 oktober 2018
    Zo te lezen vermaken jullie je prima. Wat is we enorm veel te doen op zo’n schip zeg! Veel plezier!
  5. Mam Elly:
    5 oktober 2018
    Helemaal eens met Jeanette, heerlijk zo 's morgens jullie verhaal te lezen. En nu op naar de drukte na een paar heerlijke dagen rustig aan. Ben benieuwd wat jullie volgend avontuur wordt. Veel plezier......
  6. Marleen Dekker:
    5 oktober 2018
    Wat een ervaring zeg! Prachtig!
    Geniet van jullie vervolg op deze mooie reis!
    Ik reis een beetje met jullie mee!
    Liefs Marleen
  7. Benny en Tineke:
    5 oktober 2018
    Nix meer toe te voegen aan de woorden van anderen! Mooi om jullie fotos te bekijken en verhaal telkens te lezen. Wij gaan weekend met caravan naar Groenlo, met Bart en Agnes. 😂😉
  8. Patricia:
    6 oktober 2018
    Wat leuk Benny&Tineke, heel veel plezier en leuk dat jullie weer meelezen!