Dag 12 Sayre - Lancaster

30 april 2019 - Lancaster, Pennsylvania, Verenigde Staten

Nadat wij deze nacht niet echt goed hebben kunnen slapen door herrie makende buren, waren wij vroeg wakker. Toen wij de gordijnen open deden zagen wij zelfs dat het had gevroren, en ja hoor maar liefst 4 graden lekker koud voor de tijd van het jaar.

Nadat wij snel het ontbijt genuttigd hadden hebben wij onze spullen in de auto gedaan en zijn wij vertrokken.

Ons reisdoel vandaag is Lancaster, de stad van de Amish people. Wij hebben er lekker voor gekozen om binnendoor te gaan, door allerlei kleine dorpjes en langs heuvelachtige wegen, zelfs aan een parkeerplaats voor paard en wagen voor de Amish people was gedacht, simpelweg geweldig.

AmishBuggy parkeerplaatsAmishBuggy parkeerplaatsAmish countyAmishAmish

Eenmaal aangekomen in Lancaster hebben wij in ons hotel ingecheckt, dit keer  is het een hotel in de stijl van een radarboot, echt heel leuk en erg netjes. Nadat wij waren ingechekt zijn wij een stukje gaan rijden door Lancaster met als afsluiter een lekker hapje eten bij Texas Roadhouse, waar wij als voorgerecht genoten hebben van een cactus blossom, een grote, opengewerkte ui die met een bepaald beslag gefrituurd is. Dit gerecht staat als eenpersoons gerecht op de kaart, maar zelfs met z’n 2en kregen wij hem niet op.

Fulton Steamboat innFulton steamboat innFulton steamboatLancaster

Cactus blossom

Fulton Steamboat Inn

Nadat wij ons eten lekker hadden opgegeten zijn wij weer naar ons hotel gegaan en zijn wij nog even de jacuzzi (Hot-Tub) in gedoken en de rest van de avond lekker ge relaxed.

Morgen vertrekken wij naar de Big Apple voor 3 dagen avontuur in

“The city that never sleeps”

Tot morgen.

[Glenn]

1. Jaap:
    30 april 2019
    Wat ziet het er allemaal weer vertrouwd uit....En The Amish....altijd leuk. En zij kunnen koken!! Daar vreet je de vingers bij op.
  2. Marleen Dekker:
    30 april 2019
    Genieten zeg!! Maak er nog mooie dagen van samen!! Groetjes!
  3. Henna:
    30 april 2019
    Dat is leuk , zo binnendoor je route rijden. Dan zie je ook de kleine dingen.
    Geniet ervan en op naar New York.
  4. Mam Elly:
    30 april 2019
    Leuk om de Amish bevolking eens in het echt te zien. Leuke omgeving en een apart onderkomen......en..... bijzonder eten......
  5. Lineke:
    30 april 2019
    Gaaf dat hotel en die cactus blossom is groot! Geweldig die parkeerplaats voor paard en wagen. Vast een goede reis naar New York!
  6. Benny en Tineke:
    1 mei 2019
    Prachtig mensen!
  7. Anja Nuijens:
    3 mei 2019
    Wat een unieke bruggen zeg.
    Jullie zien weer veel moois.