Dag 14 De laatste dag

14 oktober 2018 - Ede, Nederland

Vandaag is het helaas de laatste dag van deze lekkere 2 weken “even weg” Een dag die in het teken stond van uit checken, koffers in de auto doen, nog even een poging wagen bij de Walmart (hele grote supermarkt) een bezoekje aan Wonderworks in Orlando (Een huis op zijn kop gebouwd waar ze veel edu-tainment hebben, ik zal een link in de linkenlijst zetten.

Om 8.30 uur ging de wekker, tijd om op te staan en mijn koffer nog even in te pakken. Nadat ik dit gedaan had hebben wij alle spullen bij elkaar gepakt en zijn wij naar de auto gelopen om alles in te pakken, wonder boven worden paste het in de Mustang, het enige wat wij wel even moesten doen is het dak er af om een van de 2 koffers op de achterbank te leggen. Nadat wij dat hadden gedaan zijn wij naar de receptie gereden om uit te checken, wat gelukkig heel vlug ging. Toen in de Mustang en op naar het ontbijt, de Ihop….. niet te doen, mega druk, Ihop 2, ook mega druk…. nou ja, dan maar een sandwich bij de Walmart waar ik ook nog een salade bij nam. Heerlijk.

Pinktober AmbulanceEenmaal dat allemaal gedaan zijn wij weer verder gereden naar Orlando, ik wilde daar nog even naar de brandweerkazerne omdat daar een roze ambulance binnen stond, speciaal voor de maand Oktober omdat het deze maand “Pinktober” is  in de USA, bedoeld voor de strijd tegen borstkanker.

Nadat wij bij de brandweer waren langs gegaan zijn wij naar Wonderworks geweest, hier was van alles te doen, voor een idee, kijk tussen de links.

WonderWorks 1WonderWorks 2WonderWorks 3

Cheesecake FactoryEenmaal Wonderworks bezocht te hebben zijn wij op ons gemak nog even naar de Cheesecakefactory  gereden in een mall, om daar nog even een stukje Cheesecake te nuttigen, tenslotte hebben ze daar de lekkerste Cheesecake volgens patries. Eenmaal het heerlijke stukje Cinnabon-swirl cheesecake samen opgegeten te hebben zijn wij toch echt naar het vliegveld gereden om helaas onze Mustang in te leveren en in te checken voor de trip naar huis. Zo gezegd, zo gedaan, nu even tijd voor een hapje, ons vliegtuig vertrekt over ongeveer 2 uur. Wij pakken nog even snel een klein hapje bij de Firehouse Subs en vervoegen ons dan in de drukte voor de security check…. en druk was het. Uiteindelijk viel het allemaal erg mee en waren wij snel door al het gebruis heen en gingen wij naar onze gate, dit gebeurde met een monorail, heel leuk. Bij de gate moesten wij nog ongeveer 45 minuutjes wachten voordat wij konden boarden, maar dat was ook zo voorbij.

VluchtNadat wij ons plekje hebben in het vliegtuig hadden gevonden,Vlucht 2 bleek ook nog eens dat wij geen buurman nog buurvrouw naast ons hadden, dus mooi 3 stoelen voor ons zelf, erg fijn, zeker op zo’n lange trip. Patries heeft gretig gebruik gemaakt van de ruimte. En terecht. Wij hebben zelfs een beetje kunnen slapen op de terugweg, ondanks de turbulentie, ik zelfs nog op het laatste stukje van Frankfurt naar Amsterdam.

Lufthansa 747, FrankfurtNederland

Nou, dit was het dan weer voor deze trip, helaas gaat de tijd erg snel als je het naar je zin hebt, tot de volgende keer….

(Glenn)

1. Jaap:
    Welcome home!!
  2. Henna:
    14 oktober 2018
    Toch een leuke laatste dag gehad.
    En wat een geluk dat bij mijn auto het dak er niet af hoef om de koffers erin te zetten.
    Was een makkie om ze erin te krijgen 😆
    Fijn dat jullie weer thuis zijn en ik heb genoten van de verhalen en foto's.
  3. Mam Elly:
    14 oktober 2018
    Interessante dag......laatste belevenis......en ik blij dat jullie het zo fijn hebben gehad en weer veilig thuis zijn....
  4. Richard:
    Welkom thuis 🇳🇱
  5. FLITS:
    15 oktober 2018
    Welkom terug in NL. Bedankt voor de reisverslagen....
  6. Viola:
    15 oktober 2018
    ik miste m al: de cheesecake factory :)
    Leuk om zo met jullie mee te lezen, welkom thuis!
  7. Benny en Tineke:
    15 oktober 2018
    Glenn en Patricia, we hebben genoten van jullie belevenissen, verwoord in verhaal en beeld. Hartelijk bedankt dat we zo op deze manier met jullie mee mochten reizen. Lieve groet van ons.