Dag 12 Blizzard beach/Blue man group

12 oktober 2018 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Blizzard beach 3

Vandaag hadden wij maar een ritje van zo’n 3,5 km namelijk naar Blizzard beach, een van de 2 waterparken van Disney.

Blizzard beach 1Blizzard beach 4

Blizzard beach is gebouwd als ski-oord, alles doet lijken of je in de besneeuwde bergen bent, echter de temperatuur verraad toch wel dat het niet zo is. Er is zelfs een echte skilift. Het park is mooi aangekleed en heeft leuke glijbanen, golfslag bad en een lazy river. Even hingen er een paar donkere wolken boven het park waardoor iedereen het water uit moest maar een half uurtje later wat er geen vuiltje meer aan de lucht. Ze zijn hier in de USA erg streng mbt veiligheid maatregelen.

Blizzard beach 5Blizzard beach 2Blizzard beach exit

Door de spiekers van het park was een combi te horen van Disney muziek en een aantal kerstnummers gespeeld door een steelband. Zo kwam o.a. “Let it snow” en “We wish you a merry Christmas voorbij”. Ach het had wel wat. Tussen de middag hebben wij een hotdog genomen, nou dat was een flinke! Lekker Amerikaans.

UniversalCitywalk 2Citywalk 1

Tegen de avond zijn wij naar de Universal city walk gereden, een gedeelte van Universal studio’s waar een hoop eettentjes e.d. Te vinden zijn. Maar wij kwamen daar voor de Blue man group. Via de Amerikaanse site van Groupon had ik goedkoop kaartjes kunnen regelen, dat scheelt toch weer. Het was een erg gave en humoristische show, helaas mochten wij geen foto’s maken. Om een indruk te krijgen:

Blue man group

tot morgen!

(Patries)

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mam Elly:
    12 oktober 2018
    Indrukwekkend hoor. En wat een lol...... Lijkt mij zeker een mooie show.
  2. Natasja:
    Lekker genieten!
  3. Henna:
    12 oktober 2018
    Dat is een leuk park! Heel apart ....
    En lekker eten lukt daar ook wel zie ik.
    Echt Amerikaans 😉
    Veel plezier morgen
  4. Marijke:
    13 oktober 2018
    Leuk om te horen dat jullie de BlueMan groep ook zo leuk vonden. Wij mochten wel foto's maken. Maar dat was ook wel n aantal jaren terug en in Las Vegas !!