Dag 10 Op naar Orlando

9 oktober 2018 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

KustZee

Vandaag zijn wij verder naar het noorden gereden richting Orlando, onze eindbestemming. Het eerste stuk hebben wij langs de kust gereden, gelukkig was het vandaag heerlijk zonnig alleen in de buurt van Orlando begon het even te regen, en niet zo’n klein beetje ook, ongeveer het dubbele als van de week op de keys....

RegenSchoolbus

Maar zoals meestal hier in Florida was de bui ook zo weer weg. Onderweg kwam wij nog langs een paar dure villa wijken waar ook de nodige golfbanen niet mochten ontbreken.

GolfkarOnderweg

Tegen het einde van de middag kwamen wij aan bij ons hotel, nou ja eigenlijk een mega resort, gewoon een park opzich. Het is een heel groot terrein met allemaal gebouwen, winkels enz. Nadat wij ingecheckt hadden gingen wij naar het gebouw waar onze studio zou zijn, eenmaal aangekomen bleek het een compleet appartement te zijn incl. bubbelbad, hier komen wij de laatste nachten wel door ;-)

Resort

Na het inchecken moesten wij alweer naar de luchthaven om onze auto om te ruilen, aangezien we nu een aantal dagen niet meer met de koffers achterin hoeven te rijden hebben wij een cabriolet gehuurd, gewoon voor de fun.

SnelwegThe lawVrachtwagen spiegel

Nadat wij onze RAV4 achter ons hadden gelaten met iets wat pijn en moeite want het was het een hele fijne auto! Hebben wij onze cabrio opgehaald, een heuse Mustang. Wij hadden de keuze uit wit of zilver, net toen wij voor de zilveren hadden gekozen kwam er een knal rode aanrijden, jullie raden het al..... die staat nu bij ons voor de deur ;-) Het is we even wennen van groot naar klein maar dat komt vast goed.

MustangMustang deur

Morgen staat Bushgardens op het programma, een pretpark in Tampa.

(Patries)

1. Viola:
    10 oktober 2018
    Gaaf hoor, word elke ochtend wakker met een verhaal van jullie 👍
  2. Henna:
    10 oktober 2018
    Wat ziet het er fantastisch uit.
    En de auto, heerlijk om daar mee rond te rijden.
    Houden jullie wel het weer in de gaten want Michael komt aan land in Florida.
    Hopelijk ver bij jullie vandaan, want in een cabrio moet het dak open ...
    Geniet de laatste dagen.
  3. Mam Elly:
    10 oktober 2018
    Weer een prachtige belevenis. En..... zo mooi opgeschreven steeds.....leuk voor ons om te lezen.......!!! Echt WOW die cabrio......en dan zie ik de verkeersborden en denk 'snappen jullie wat dat betekent'? Tjonge jonge 😄. Geniet ze van de mooie bolide maar neem wel een paraplu mee 😆
  4. Marijke:
    10 oktober 2018
    Leuk pm jullie enthousiaste verhalen te lezen. Hoop inderdaad dat de orkaan jullie niet raakt.
    Have fun!
  5. Benny en Tineke:
    10 oktober 2018
    In elk geval weten jullie nu, als jullie gaan verbouwen in jullie appartement wat je wel wil en wat niet! En ook de auto keuze wordt gemakkelijker nu jullie veel ervaring krijgen met diverse auto's. Wij zien nog wel eens een RAV voor jullie deur staan en Patries met een rode .... naar ZGV komen ;) Veel plezier nog!