Dag 11 Bush Gardens

10 oktober 2018 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen waren wij voor de wekker wakker. Toen wij onze telefoon erbij pakte om even contact te zoeken met Nederland (is hier 6 uur vroeger) om bij te praten, waren er al een aantal mensen die ons een berichtje hadden gestuurd of alles goed gaat en of wij wat van de orkaan de Michael gemerkt hadden. Wij konden iedereen een berichtje sturen dat wij goed hadden geslapen en nergens last van hadden gehad, Michael was ons namelijk op ongeveer 500 km afstand gepasseerd.

Bush GardensNadat wij iedereen weer op de hoogte hadden gebracht zijn wij langzamerhand gaan aankleden en ons klaar gemaakt voor ons vertrek richting Bush Gardens, een pretpark en dierentuin in een.

Op de weg naar Bush Gardens zijn wij even gestopt bij de Ihop voor een ontbijt, wij hadden van aardig wat mensen gehoord, en hier en daar gelezen dat je daar goed kon ontbijten. Nou, ik kan je bevestigen, dat is zo.

Ihop ontbijtIhop ontbijt 2

Eenmaal het ontbijt achter de kiezen zijn wij verder gereden naar Bush Gardens om daar vervolgens de auto helemaal vooraan te parkeren en ons naar de ingang te laten brengen met een pendelbus.

glennEenmaal aangekomen in het park kwamen wij er al snel achter dat het heel erg rustig was, wij hoorden van medewerkers dat er veel mensen waarschijnlijk niet kwamen Ziekenhuisvanwege het weer, ze zeiden: “mensen zijn thuis hun zandzakken aan het vullen” met zo’n gezicht van “beetje overdreven” maar goed, voor ons maakte dat niet uit, wij konden alles goed bekijken en overal in zonder wachtrij. Zo hebben wij ook een dierenziekenhuis bezocht op het terrein, speciaal voor alle dieren in het park. Af en toe kregen wij een regenbuitje over ons heen, maar dat was dan een mooi moment om even wat te gaan drinken en te eten, tenslotte had Patries weer geregeld dat wij een kaartje hadden met daarbij gratis eten en drinken.... waar zou ik zijn zonder.....

KangarooKrokodilCheeta huntNeushoornsOlifantenReuzen schildpadden

Rond een uur of 5 zijn wij weer vertrokken en zijn wij richting de Outlet gereden in Orlando om daar even te gaan shoppen. Leuk om te doen, aangezien de prijzen van de kleding hier aardig wat lager zijn. Eenmaal klaar met shoppen zijn wij binnendoor, in de Mustang, met het dak opgevouwen naar ons appartement gereden, wat een geweldige beleving.

Zo, dit was alweer dag 11, tot morgen.