Dag 2 Relaxdag

19 april 2019 - Atlantic City, New Jersey, Verenigde Staten

Vandaag een dagje relaxen, gewoon niets moet, alles mag.

Het was de bedoeling om vandaag, na onze lange dag van gisteren uit te slapen, dat is alleen helaas niet gelukt, wij waren om 6 uur klaar wakker, maar ja, dan lekker even blijven liggen, MEGA TV aan en relax modus voor de ochtend aan.

Tv

Rond een uur of 8.30 uur waren wij er echt wel klaar mee en zijn wij langzamerhand het bed uit gegaan en ons klaar gaan maken voor de dag, even beneden een simpel broodje naar binnen gewerkt als ontbijt en toen het hotel en de omgeving gaan verkennen, wandeling over de boulevard (over de hele lengte gelegd met houten vlonders) en toen de auto in en een rondje in de omgeving gereden, erg leuke omgeving met allemaal leuke houten huisjes en de grote olifant Lucy.

Hal vanaf bovenGitaar Bon joviMuseumstukkenBoardwalkHotel aan de boulevardLucy the ElephantWatertorenLeuke straatjes

Nadat wij de omgeving hadden bekeken zijn wij naar de Walmart gereden om daar wat boodschappen te gaan doen, en voordat je hiermee klaar ben in deze MEGA supermarkt ben je al snel 1,5 uur verder.

Op de terugweg nog even wat in de buurt rond gereden en toen naar het hotel, tenslotte was het een relax dagje en moesten wij alleen dit verslagje en het verslag van gisteren nog even maken, daar ben ik dan ook even op mijn gemakje voor gaan zitten.

Na het verslag gaan wij lekker eten bij de Golden Corral een buffetrestaurantje waar je voor een normale prijs uit kan zoeken wat je wil eten, hier slaan wij dan ook meestal even wat vitamines op in de vorm van groente, aangezien je dat in een gewoon restaurant nauwelijks krijgt. En ook omdat het eten bij ons in het Hotel een beetje duur is.

Na het eten nog even een avondje relaxen en dan vroeg slapen, morgen gaan wij namelijk op tijd naar Philadelphia zodat wij daar de hele dag op ons gemak rond kunnen kijken.

Dit was het dan weer voor vandaag en tot morgen.

[Glenn]

1. Henna:
    19 april 2019
    Volgens mij prima zo'n relaxdagje.
    Gewoon lekker genieten van alles wat je zie.
    Veel plezier en slaap lekker.
  2. Yvonne:
    19 april 2019
    Lekker hoor! Groetjes!
  3. Mam Elly:
    Dat jullie het woord 'relaxen' kennen.....😃. Heerlijk zo'n daggie toch......👍
  4. Susanne:
    20 april 2019
    Naar dat jullie vertraging hadden. Vakantie is vakantie dus geniet lekker van jullie trip. Ik kijk uit naar de foto’s en verhalen.
  5. Matthijs:
    Dat klinkt niet als relaxen, 1.5 uur boodschappen doen😂
  6. Marijke:
    20 april 2019
    Fijne vakantie. Neem aan dat de gevangenis op t programma staat voor Philadelphia? Veel plezier in ieder geval.