Nieuwe Avonturen

11 mei 2023 - Amerongen, Nederland

Jaa! Daar gaan we weer, op naar The States! Leuk dat jullie ons weer gaan volgen.

Volgende week vrijdag 19 Mei zullen wij voor 3 weken afreizen naar de USA, ditmaal gaan we "The Deep south" bezoeken. Onze reist start en eindigt in Atlanta en we gaan o.a. langs New Orleans, Nashville, Memphis en the Great Smokey mountains.

Wij vertrekken 19/5 om 10:35 met vlucht DL73 vanaf Schiphol, in Atlanta is het 6 uur vroeger waardoor wij hopelijk rond 14:20 lokale tijd zullen landen.

Ons reisschema is als volgt:

19/5 Atlanta
6/6 Savannah
7/6 Savannah
8/6 Atlanta

9/6 Vlucht DL74 naar Amsterdam, aankomst op 10/6

Ik ga proberen om tijdens de reis dagelijks een berichtje te plaatsen, Glenn zal zich bezighouden met polarsteps, maar daarover later meer.

Inmiddels hebben we al een hoop leuke ideeën opgedaan maar tips voor bezienswaardigheden zijn uiteraard altijd welkom!

Tot in Atlanta!

Patries

1. Jaap:
    11 mei 2023
    Mooie route!! Heel veel plezier en Genieten daar!
  2. Frank:
    11 mei 2023
    Genieten , genieten dat zal het worden
  3. Benny en Tineke:
    11 mei 2023
    Heel leuk. Wij zien ernaar uit om met jullie "mee te reizen en genieten". Elke dag een stap.
    Leuk dat jullie het zo willen delen. Wij onder genot van cappuccino aan de kamertafel. liefs van ons!
  4. Jeanette B:
    11 mei 2023
    Succes met de voorbereidingen en veel plezier straks
  5. Anja:
    11 mei 2023
    Fijne reis,en kijk weer uit naar jullie belevenissen.
    Groetjes Anja en Evert
  6. Henna:
    11 mei 2023
    Heel veel plezier met deze geweldige reis.
    En natuurlijk kijk ik elke dag weer uit naar jullie verhalen en foto's
  7. Theunis:
    11 mei 2023
    Leuke route, We gaan jullie volgen ;-)
  8. Hans V.:
    11 mei 2023
    Alvast een goede vlucht naar de VS gewenst en geniet van alle mooie locaties.
    Groetjes, Hans V.
  9. Hans Gaarenstroom:
    11 mei 2023
    Wordt een prachtige reis. Aanrader voor Chattanooga: rijden door de stad en varen over de Mississippi met een WWII DUCKW. (als ze er nog zijn tenminste, moeten inmiddels 80 jaar oud zijn) Zal separaat een foto sturen.
  10. Silvia:
    11 mei 2023
    Prachtige hoek om naar toe te gaan, ik ga jullie weer volgen. Veel plezier en een fijne reis.
  11. Richard:
    Wat een gave reis.
    Alvast heel veel plezier.
  12. Jeanet:
    11 mei 2023
    Ik volg jullie ook weer! Ik zie alle hardrock café magneten wel tegemoet😁😁 heel veel plezier op deze prachtige reis!
  13. Jos:
    16 mei 2023
    Ik weet wat jullie gaan doen in Pensacola. Geniet ze.