Dag 21 Savannah-Atlanta

9 juni 2023 - Atlanta, Georgia, Verenigde Staten

IMG_2770

Vanmorgen hebben we voor de laatste keer de auto ingepakt om te vertrekken naar Atlanta.
Onderweg hebben we een stop gemaakt in Warner Robins bij het “Museum of aviation” Dit is een vliegtuigmuseum van de luchtmacht aan de rand van Robins airforce base. Het fijne van deze musea in Amerika is dat ze groot, mooi en gratis zijn!

IMG_2780IMG_2778

De collectie bestaat uit meer dan 80 vliegtuigen verdeeld in 4 grote hallen, daarnaast staat er buiten ook nog genoeg, een aantal vliegtuigen zijn nog zelf naar het museum gevlogen.

IMG_2772IMG_2777IMG_2771IMG_2779

In de middag hebben we een snelle lunch gedaan en wat laatste inkopen bij de Walmart om vervolgens de laatste 2,5 uur naar Atlanta te rijden. Het laatste stuk was het aardig druk maar uiteindelijk ging het best voorspoedig, en zagen we al snel de skyline van Atlanta.

IMG_2768IMG_2767

We konden onze fijne Ford Edge tot 20uur houden dus we hebben eerst de koffers bij het hotel gedropt en daarna zijn we de auto helaas weer gaan inleveren op het vliegveld :( Vanaf de auto verhuurder was het en klein stukje met de onbemande airtrain (dat ding rijdt hard!!) naar de terminal om daar op de MARTA (metro) te stappen die ons in 20min. weer terug bracht naar het hotel in het centrum. Wel grappig: de eerste 2 nachten sliepen we ook in dit hotel maar inmiddels heeft het een andere naam gekregen.

IMG_2752IMG_2759IMG_2762

Morgen gaan we naar het aquarium en morgenavond om 20uur gaat onze vlucht naar Amsterdam. We vliegen met vlucht DL74 en hopen rond 10:30 zaterdagochtend aan te komen op Schiphol. We vliegen met een Airbus A350 van Delta, een nieuw type voor ons dus ik ben benieuwd.

1. Eloise:
    9 juni 2023
    Geniet nog van jullie laatste dag in the states en goeie reis naar huis 🏡
    Gr Eloise
  2. Henna:
    9 juni 2023
    Nog een hele fijne laatste dag in Amerika. Goede vlucht en hoop jullie snel te zien. Bedankt voor jullie verhaal iedere ochtend 😘
  3. Frank:
    9 juni 2023
    Geniet nog van die laatste dag en een goede reis terug
  4. Jeanette B:
    9 juni 2023
    Geniet van jullie laatste dag en goede reis terug. Ik heb genoten van de verhalen en foto’s van jullie prachtige vakantie.
  5. Jeanet:
    9 juni 2023
    Geniet nog van jullie laatste dag en een goede terugreis gewenst! Bedankt voor jullie verhalen en prachtige foto's!
  6. Jaap:
    9 juni 2023
    Enjoy the Seaquarium! Have a nice day and a save trip backhome!
  7. Samantha Peloso:
    9 juni 2023
    Prachtige reis om om terug te kijken en fijn dat ik mocht meegenieten! Hele fijne terugreis in de Airbus en thuis lekker bijkomen met 30 graden 🌞
  8. Hans V.:
    9 juni 2023
    Wat een prachtige reis hebben jullie gemaakt. En wat een mooie verhalen en foto's. Top! Alvast een goede terugreis naar Nederland.
  9. Marcella:
    9 juni 2023
    Weer een mooie vakantie in de USA achter de rug. Geniet van jullie laatste dag en goede vlucht naar Nederland👍
  10. Inge:
    9 juni 2023
    Geniet nog even en alvast een goede terugreis! Tot morgen!
  11. Anja:
    9 juni 2023
    Wat heb ik genoten van jullie mooie reis!!
    Fijne terugreis.
    Groetjes vanuit het warme Nederland.