Dag 13 Cody – Sheridan

15 juni 2017 - Sheridan, Wyoming, Verenigde Staten

DSC_8693Vandaag waren wij vroeg wakker, en konden dus lekker op tijd op pad. In principe was het vandaag een dagje van reizen en verder geen echte plannen, echter kwamen wij er achter dat op de route die wij vandaag rijden ook een klein vliegtuigmuseum is gehuisvest, het museum genaamd “The museum of flight andDSC_8696 Aerial firefighting” een museum met als doel alle vliegtuigen te kunnen tentoonstellen die hebben gevlogen om grote natuurbranden vanuit de lucht te blussen. Op dit moment telt het museum ongeveer 5 grote en 1 wat kleiner vliegtuig, echter zijn ze aan het onderhandelen met privé eigenaren die verderop een groot aantal andere vliegtuigen hebben staan. Het museum hebben wij in ongeveer 30 min. bekeken en toen zijn wij weer verder gereden.

DSC_8727De rit ging verder via Big horn national forestDSC_8728 met als einddoel Sheridan. Nadat wij in Sheridan waren ingecheckt in het hotel zijn wij in de auto gestapt en hebben wij even Sheridan zelf verkent. Even een aantal winkeltjes bekeken met DSC_8744wederom typisch cowboykleding. Vandaag wasDSC_8748 toevallig ook het main street festival waar veel standjes stonden om te bekijken van verkoop tot informatiestands. Er stond zelfs een heuse police car waar Patries natuurlijk even mee op de foto wilde. Tenslotte kom je dit soort politieauto’s niet tegen in Nederland.

DSC_8752DSC_8761

Inmiddels was het al weer 17.30 uur, tijd voor een hapje. En op aanraden van een collega hebben wij vandaag een pizza gegeten van “papa John’s”hij zij dat deze pizza’s erg lekker waren. Nou, dat vonden wij allebei ook. Nadat alles van het eten was opgeruimd (wij hebben hem lekker op de kamer genuttigd) zijn wij lekker wezen uitbuiken in de Hot-Tub van dit hotel.

Zoals je leest is het vandaag wederom niet een echt actief dagje, morgen gaan wij weer h.e.e.a. beleven. Dus, tot morgen maar weer.

[Glenn]

1. Mam Elly:
    16 juni 2017
    Schitterende omgeving en wat een leuk schoon dorpje......
  2. Henna:
    16 juni 2017
    Mooie route en een gezellig Amerikaans plaatsje. Erg mooi en leuk. In ieder geval meer beleefd dan wij hier op het werk
  3. Japio:
    16 juni 2017
    Ziet er weer mooi uit daar. Vergeet de Devils Tower niet !!
    DGVO2.