Dag 4 Chicago-Las Vegas

6 juni 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Dag 4: Chicago-Las Vegas

We zijn vandaag op ons gemakje richting het vliegveld vertrokken en we hebben IMG_0137Chicago achter ons gelaten, Op naar Vegas waar onze echte road trip gaat beginnen. We vlogen om 12:30 met een 757-300 van United, een van de favoriete vliegtuigen van Glenn, de vlucht was met momenten wel wat turbulent maar verder prima!, de helft van de tijd hadden we een geweldig uitzicht met name het laatste stuk over de canyons en bergen.

Ruim voor schema arriveerde we op het vliegveld van Las Vegas alwaar de gokkasten al klaar stonden, mooi vliegveld overigens, niet zo stoffig als vele andere Amerikaanse vliegvelden met vloerbedekking enzo. Voor we het wisten zaten we in de shuttle bus naar de autoverhuurder. Het was overal vrij DSC_6797rustig dus we konden na het nodige papier werk zo door naar de garage, echter stond er nog maar 1 SUV, een Jeep, nou ben ik daarna alleen niet zo fan van… gelukkig komen er regelmatig weer nieuwe auto’s terug, echter was de volgende auto ook een jeep. Heb ik weer…. Maar de meneer van het bedrijf had toevallig nog een auto staan die terug moest naar Californie omdat elke staat hier zijn eigen kenteken plaat heeft, en wij laten de auto straks achter in Los Angeles dus dat kwam mooi uit en voor we het wisten zaten we in een BMW X3 J, daar redden we het wel mee de komende 3,5 week.

Na de nodige boodschappen bij de Walmart (lees: MEGA supermarkt)  zijn we via de Strip naar ons hotel gereden, The Excalibur, een hotel een kasteel vorm direct aan de strip en natuurlijk met een mega casino en een heleboel rastaurants. We hebben een kamer met uitzicht op het buurhotel New york, New york incl. achtbaan.

DSC_6844 DSC_6812

DSC_6802

De avond hebben we doorgebracht op de strip, ik kan er een hoop over vertellen maar de foto’s zeggen meer dan genoeg denk ik…. Het kan niet gek genoeg zijn hier, leuk om alles weer terug te zien na onze reis in 2013!

p.s. inmiddels is het tijdsverschil met Nederland 9 uur

[Patries]

DSC_6838 DSC_6841

DSC_6858 DSC_6886

DSC_6891 IMG_0121

1. Japio:
    7 juni 2017
    In Excalibur zit een uitstekend foodcourt (vlak bij t theater) met een heerlijke Panda Express achtige chinees. En natuurlijk avondje BeeGees revival gaan doen. Aanrader!!
    Have fun and enjoy!
  2. Henna:
    7 juni 2017
    Inderdaad leuk ook met het terug te zien. Zelfs ik zie dingen die ik herken van jullie vorige trip. Geniet van alles en ik kijk weer uit naar het volgende reisverslag
  3. Mam Elly:
    7 juni 2017
    Mooi gezicht vanuit het vliegtuig en dan Vegas.....tjonge.....komt mij wel bekend voor :-)
    Lieverds....veel plezier in Vegas en.....niet te veel vergokken hoor.... ;-)
  4. Anja:
    7 juni 2017
    Mooi karretje gescoord dus. Geweldig om daar jullie roadtrip mee te mogen doen.
    Prachtige foto's. Mooi om te zien.
  5. Hans V.:
    7 juni 2017
    Wat een prachtige foto's van Las Vegas Patricia. Ik zou er zo wel naar toe willen.
    Vooral de neon en led verlichting s'avonds.
    Daar kun je je geld wel kwijt met al die casino's. Ook schitterend is de foto van de Bellagio fountains.
    Nog veel plezier en genieten maar!
  6. Frank:
    7 juni 2017
    Inderdaad de foto's zeggen genoeg...... geweldig!
    Geniet van Las Vegas en waag een gokje in de casino's.
  7. Frank:
    7 juni 2017
    Geweldige ervaring tot nu toe , geniet ervan ... en "May the money be with you" vooral in Las Vegas.....
  8. Lineke:
    8 juni 2017
    M&M's! Wat wordt er inderdaad uitgepakt zeg! Kan niet gek genoeg.
    Mooie foto's weer!