Dag 8 Salt lake city

10 juni 2017 - Salt Lake City, Utah, Verenigde Staten

Dag 8 Salt Lake City

DSC_7704Vanmorgen zijn wij begonnen met een ontbijtje bij het Hotel, onzeDSC_7680 eerste bij het hotel in deze vakantie. Nadat wij ons ontbijt op hadden zijn wij in de auto gestapt en onderweg gegaan naar het Olympic Park in Park City. Het Olympisch dorp waar de spelen van 2002 zijn gehouden. Hier hebben wij een stuk over het terrein gelopen en even gekeken naar het “nat”oefenen van de olympische DSC_7667sporters. Nadat wij dit hadden bekeken zijn wij een rondje gelopen door het museumpje dat daar ook was en aansluitend even wat leuke foto’s gemaakt in de bobslee van het team van de USA. Nadat wij hiermee klaar waren zijn wij nog even over het terrein verder gegaan en hebben wij de bob-baan van dicht bij bekeken, erg leuk.

DSC_7689DSC_7595

DSC_7727Nadat wij even een een drankje hebben gedaanDSC_7779 bij de auto, uit onze eigen koelbox zijn wij weer verder gegaan. Onze volgend doel was het Hill Aerospace op Hill Airforcebase in Ogden ten noorden van Salt Lake City. Een leuk museum met veel vliegtuigen, wij hadden niet verwacht dat het er zo veel waren.

DSC_7922Na ons bezoek aan het museum was het weer tijd voor een drankje, dit hebben wij dan ook gedaan. Vervolgens zijn wij vertrokken naar Antelope Island, een State park op een klein stukje van Salt Lake City. Antelope eiland ligt midden in het Great salt lake en is niet bewoond. Er lopen veel bizons op het eiland. Vanaf het eiland heb je een mooi zicht op het great salt lake, de zoutvlaktes ,Salt lake city en de grote bergen erachter.

DSC_7931DSC_8003

En als laatste natuurlijk nog even een klein stukje Salt Lake City aan gedaan. Wat een mooie stad, goed om te onthouden en misschien ooit nog eens naar terug te gaan.

DSC_8036DSC_8038DSC_8039

Dit was het dan weer voor vandaag.

Tot de volgende.

[Glenn]

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Henna:
    11 juni 2017
    Alweer mooie en leuke dingen gezien en gedaan. Als ik het goed begrijp wordt de volgende trip alweer gepland veel plezier
  2. Mam Elly:
    11 juni 2017
    Avontuur op avontuur. ....tjonge....super.....hoor. Weer een mooie omgeving en erg indrukwekkend.....
  3. Susanne:
    11 juni 2017
    Erg leuk om mee te lezen met alles wat jullie zien en doen. Ook mooie foto's van de omgeving. Die bergen zijn geweldig mooi! Veel plezier
  4. Marleen Dekker:
    11 juni 2017
    Wat ontzettend mooi allemaal Patries en Glenn! We genieten met jullie mee!!
    Liefs Marleen, Niels en Fleur
  5. Bianca:
    11 juni 2017
    Wat een mooie verhalen weer.
    Ik was 28 jaar geleden in Salt Lake City en de Bryce Canyon, het is daar prachtig.
    Geniet lekker verder, groeten van Bianca.