Dag 9 Salt lake City – Pinedale

11 juni 2017 - West Yellowstone, Montana, Verenigde Staten

Vandaag een rustig dagje, vandaag begon onze trip vanuit Salt lake City richting Yellowstone n.p. een trip die we gezien de afstand in 2 dagen doen.

DSC_8073Onze eerste tussenstop is een hotel in Pinedale. Na een best lange rit door onbewoonde wereld zijn wij om 15.00 uur lokale tijd aangekomen bij het Hotel. Dit is voor ons vroeg, aangezien wij meestal pas tussen 18.00 en 18.30 uurDSC_8075 aankomen in het hotel. Het eerste stuk van de route over de Interstate 80 was best mooi, we kwamen langs 2 meren en hebben vrijwel de hele rit hoog in de bergen doorgebracht, het laatste stuk was minder interessant, een lange weg (150km) met nagenoeg geen verkeer en bijna geen dorpjes.

DSC_8081DSC_8093DSC_8094DSC_8106

IMG_6510Kortom, er is nog tijd om even te relaxen en wat boodschappen te doen. Ook draaien wij even een wasje, erg fijn dat deze mogelijkheid aanwezig is in het hotel. Boodschappen doen in dit plaatsje is erg leuk, de supermarkt is onder gebracht in een oud pand uit de cowboytijd, wat overigens ook het overige straatbeeld hier is. Erg leuk.

IMG_6512Nadat wij boodschappen hebben gedaan hebben wij op de kamer genoten van een herlijk diner voor 2 uit de supermarkt, gezien de relaxdag vandaag zijn wij ook niet op zoek gegaan naar een eetgelegenheid. Nadat wij het eten op hadden zijn wij even de gewassen kleding op wezen halen uit de droger en daarna zijn wij lekker even de hot tub van het hotel in gedoken.

IMG_6511IMG_6513

Zoals jullie lezen vandaag even een kort verhaaltje. Morgen weer een verhaal.

[Glenn]

1. Henna:
    12 juni 2017
    Ook korte verhalen zijn leuk en foto's zeggen ook veel
    Het is prachtig daar!!
  2. Mam Elly:
    12 juni 2017
    Een lange reis met een prachtige natuur, en relaxen is ook niet verkeerd...
  3. Evert:
    12 juni 2017
    De schaatsbaan Salt Lake City nog gezien?
  4. Patricia:
    Nee die niet Evert
  5. Jos:
    12 juni 2017
    Bedankt voor de foto van , naar ik denk een whitetail hertje. Proberen jullie nou ook al om mij in USA te krijgen veel plezier .
  6. Patricia:
    12 juni 2017
    Haha nou dan zou ik toch die bison van gisteren nemen Jos! :-)