Dag 7 Newark - New York

25 april 2019

We hebben Newark Delaware vandaag achter ons gelaten om koers te zetten naar New York. Eerst zijn wij met de groep nog even langs de post gegaan om de laatste instructies te volgen en de brandweerauto op te pikken die vervolgens door 3 man naar de haven van Baltimore is gebracht. De rest is met de auto’s naar Secaucus gereden net aan de overkant van Manhattan. In Secaucus staat ons hotel voor de komende 2 nachten en tevens de laatste 2 met deze groep.Instructie nieuwe auto

We waren rond 4 uur bij het hotel, echter waren de kamers nog niet helemaal klaar, een gedeelte van de groep is al vast naar New York gegaan en wij zijn met een aantal in de buurt gebleven om in te checken. Ondertussen hebben wij de plaatselijke supermarkt bezocht.

Manhattan

Nadat wij Ingecheckt waren zijn ook wij naar Manhattan gegaan, met de bus. We hebben vooral file gereden, zelfs op de busbaan stond een file van zo’n 30 bussen achter elkaar :-) maar goed uiteindelijk in Manhatten hebben wij Times square opgezocht en een rondje gelopen in de omgeving, daarna zijn we weer optijd naar het hotel gegaan om in de bar nog wat te drinken. Morgen hebben wij de hele dag om in New York rond te lopen.

Empire state buildingTimes square bruidspaarTimes squareDisney storeTimes square

Red

M&M store

[Patries]

1. Henna:
    25 april 2019
    Wat is het daar toch mooi. Hoog, vol, druk en uitbundig. Prachtig ik hou daar wel van.
    Hele gezellige dag met zijn allen en geniet ervan
  2. Benny en Tineke:
    25 april 2019
    Hartstikke mooi mensen. Inderdaad alles hoog, zelfs de snoepautomaat: smelt in je mond, niet in je hand .... haha!!!
  3. Lineke:
    25 april 2019
    Die brandweer m&m is briljant!