Dag 13 Memphis-Nashville

31 mei 2023 - Nashville, Tennessee, Verenigde Staten

IMG_2262

We hebben Memphis achter ons gelaten en zijn vandaag naar Nashville gereden, een rit van 3uur. Onderweg hadden we af en toe wat regen maar dat mocht de pret niet drukken, het is immers nog steeds 30 graden. In Brownsville hebben we een korte stop gemaakt bij het Tina Turner museum, een klein gratis museumpje in een oude school uit 1889 waar Tina Turner zelf les heeft gehad. Leuk gedaan en een mooi eerbetoon aan haar.

Tina Turner museumTina Turner museumTina Turner museumTina Turner museumTina Turner museum

De 2de stop was bij de old country store, een leuke souvenirs winkel in country style, hier hebben we gelijk wat gedronken en zijn we van stoel gewisseld.

Old country store

Tegen 15uur waren we in Nashville en na het inchecken zijn we richting de “Opry mills” gereden, een groot winkelcentrum. We hebben wat rondgelopen en gegeten om vervolgens aan de overkant naar de “Grand ole Opry” te gaan. Een concertgebouw waar met regelmaat optredens van allerlei country artiesten zijn, dit wordt dan ook live uitgezonden op tv en radio. We hadden in Nederland al kaartjes besteld dus we konden direct doorlopen naar onze zitplaatsen. Na een 2 uur durende show van allerlei artiesten zoals: Corey Kent, Connie Smith en Maddie & Tae (wij kennen ze ook niet hoor ;)) was de avond weer voorbij en zijn te terug gereden naar het hotel.

Grand ole opryGrand ole opryGrand ole opryGrand ole opry

Morgen verblijven we hier in Nashville

1. Henna:
    1 juni 2023
    Ziet er weer goed uit allemaal. Ben benieuwd naar het verhaal van morgen 😁
  2. Elly:
    1 juni 2023
    ‘Stoelendans’ kennen ze dat daar ook al?😂 Ja moet ook gebeuren als je zo’n eind moet rijden. Wat een avond vol gezelligheid zeg. Weer even een cultuursnuif van Amerika beleeft dus. Top hoor al die ervaringen.
  3. Benny en Tineke:
    1 juni 2023
    Mooi zicht op de muzikanten! Een dag in het teken van muziek! Wat wil je anders, je/jullie zijn in ... Nashville, via Brownsville !!! Tot morgen ;)
  4. Marcella:
    1 juni 2023
    Leuk hoor jullie belevenissen. Vooral het Tina Turner museum, gaaf!!
  5. Jaap:
    1 juni 2023
    Genoeg te beleven in The US of A hè. Heerlijk. Blijf lekker Genieten van al dat moois!!