Dag 17 Gatlinburg-Charleston

4 juni 2023 - Charleston, South Carolina, Verenigde Staten

Onderweg

Vandaag een lange dag om te rijden, gelukkig ook de enige echt lange reisdag van deze trip dus het valt mee. Nadat we alles weer hadden ingepakt en de auto hadden volgeladen zijn we op weg gegaan naar Charleston. De rit was zo’n 460km en begon het eerste stuk mooi langs de Smokey Mountains om vervolgens vrij veel rechtdoor te rijden naar de kust. Onderweg hebben we een brunch gepakt bij de IHOP (pancakes house).

IMG_2502IMG_2505Langs de great Smokey mountainsLangs de great Smokey mountains

Gelukkig is er genoeg te zien onderweg, de meest vreemde combinaties kom je tegen op de weg, daarnaast moet je nog regelmatig uitwijken voor losse voorwerpen op de weg zoals dode dieren, heel veel kapotte banden en slecht wegdek.  Er staan ook regelmatig auto’s langs de weg, sommige al wat langer dan een uurtje.. wij gebruiken Waze voor de navigatie en voor de mensen die waze kennen: dan snap je wel dat we soms gek worden van de meldingen ;) verder werkt het prima hier. Al snapt ze soms niet helemaal wat ze zegt, zo is 43 st (43ste straat) ineens 43 stuks :) Rechtsaf slaan naar 43 stuks :)

Onderweg Bij veel auto’s vragen wij ons af of ze wel iets van een RDW hebben hier, zolang het kan rijden is het goed geloof ik….

OnderwegOnderweg

OnderwegCaravan

OnderwegKleine camper met auto eraan vast ;)

We waren pas laat in de middag in het hotel dus we doen het verder rustig aan vandaag, morgen blijven we hier in Charleston.

Bij het hotel

1. Elly:
    5 juni 2023
    Ja lage rit dus maar veel grappige dingen onderweg (leuk foto Glenn met naast zich hond in de auto). Fijne dag vandaag….
  2. Henna:
    5 juni 2023
    Gelukkig de lange reis achter de rug. Ga heerlijk genieten in Charleston. Hele fijne dag
  3. Yvonne:
    Wat een gave verhalen! We reizen met jullie mee. 😊
  4. Samantha Peloso:
    6 juni 2023
    Bijzonder om bepaalde dingen voorbij te zien komen, alleen maar sleurhutten formaat kermiswagen 🤭. Geniet nog van het laatste stukkie